My Midsummer's Eve

1:14 PM


Me and Carmen💗


Perks of being the designated driver...





Carmen found her luck🍀




Marshmallows😛


Sorry I've been away for a while, but I finally went through my midsummer's eve pictures. We had a quiet chill day with few of my friends at my summer cottage. I'm so happy we decided to go there, cause the only other option was to stay at home haha. We made midsummer's lunch, played badminton and just enjoyed each others' company. It was such a good day!

Sorri, et olen natuke eemal olnud, aga ma lõpuks vaatasin läbi oma jaanipäeva pildid. Mul oli suhteliselt rahulik jaanipäev, läksime paari sõbraga mu suvilasse ja lihtsalt chillisime. Ma olen mega õnnelik, et me lõpuks otsustasime sinna minna, sest meie ainus teine variant oli kodus passida haha. Me grillisime liha, mängisime sulgpalli ja nautisime üksteise seltskonda. See oli väga mõnus päev!

You Might Also Like

1 comments

Facebook

Lookbook